Service en contact

We helpen je graag. Daarom vind je hier alvast een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je ons iets laten weten? Kijk dan onderaan bij de contactmogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Je kunt voor de volgende vakantieparken online boodschappen bestellen:

  • Beach Resort Nieuwvliet-Bad
  • Bospark De Schaapskooi
  • Bospark Lunsbergen
  • Bospark ’t Wolfsven
  • Camping De Zandput
  • De Graaf van Egmont
  • De Katjeskelder
  • Kustpark Egmond aan Zee
  • Kustpark Texel
  • Marinapark Volendam
  • Noordzee Résidence Cadzand-Bad
  • Noordzee Résidence De Banjaard
  • Roompot Beach Resort
  • Vakantiepark Aquadelta
  • Vakantiepark Kijkduin
  • Water Village
  • Weerterbergen
  • Zeebad
  • Log in met je Roompot-account 
  • Kies de reservering waar je boodschappen voor wilt bestellen 
  • Klik op ‘Nieuwe bestelling’ 
  • Voeg de producten die je wil toe aan je winkelmandje 
  • Sla je bestelling op voor later of betaal je bestelling direct 
  • Je krijgt een mailtje als je een bestelling opslaat en betaalt. Hierin staat een overzicht van je bestelling. 

Heb je een bestelling gedaan voor je op vakantie gaat? Dan zorgen wij ervoor dat de producten bij aankomst voor je klaar staan in je vakantieverblijf. Heb je tijdens je vakantie een bestelling gedaan, dan bezorgen wij jouw bestelling gratis op het door jou gekozen moment. 

Je kunt voorafgaand aan je vakantie bestellen, maar ook als je al op het vakantiepark bent. Bestel je vooraf, dan zetten we de boodschappen klaar in je vakantieverblijf. Bestel je tijdens je vakantie, dan bezorgen we de boodschappen gratis aan de deur. 

Ja, het minimale bestelbedrag is € 20,-.

Krijg je een foutmelding tijdens het inloggen? Maak dan een nieuw wachtwoord aan via Mijn Roompot en probeer het opnieuw. Of neem contact op. We helpen je graag.

Vervelend dat je bestelling niet compleet is. Loop even langs bij de supermarkt, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Tip: Neem de bevestiging van je bestelling mee, dan kunnen we je sneller helpen. Dat mag ook op je telefoon, scheelt weer een printje.

Vervelend dat je de boodschappen niet hebt gekregen. Loop even langs bij de supermarkt, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Tip: Neem de bevestiging van je bestelling mee, dan kunnen we je sneller helpen. Dat mag ook op je telefoon, scheelt weer een printje.

Vervelend dat er iets is misgegaan. Loop even langs bij de supermarkt, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Tip: Neem de bevestiging van je bestelling mee, dan kunnen we je sneller helpen. Dat mag ook op je telefoon, scheelt weer een printje.

Als je nog niet hebt betaald, kun je de bestelling wijzigen en annuleren. Heb je al betaald? Dan kan dit niet meer. Als je iets vergeten bent, kan je wel een extra bestelling plaatsen.

Als je bestelling nog niet betaald is, kan je deze zelf annuleren. Heb je al betaald? Neem dan contact op en we maken dit in orde.

Betalen

We verwerken alleen betaalde bestellingen. Bestel je voorafgaand aan je vakantie? Dan vragen we je de bestelling uiterlijk 2 dagen voor aankomst te betalen. Als je tijdens je vakantie bestelt, moet je de bestelling direct betalen.

Je kunt in onze online supermarkt betalen met iDEAL, Visa, Mastercard en Bancontact.

Ja, alle prijzen zijn (indien van toepassing) inclusief btw.

Bezorgen

Dat is op dit moment niet mogelijk. Wij maken het je graag gemakkelijk, daarom bezorgen we de boodschappen gratis aan huis.

Iedere dag wordt er tussen 12.00 en 14.30 uur en tussen 14.30 en 17.00 uur bezorgd. Tijdens het bestellen kun je je voorkeur voor een tijdsblok aangeven.

Bestel je voor 12 uur ’s middags, dan worden de boodschappen dezelfde middag bezorgd. Bestel je na 12 uur ’s middags, dan worden de boodschappen de volgende dag bezorgd.

Omdat we jou van een onbezorgde vakantie willen laten genieten, bezorgen wij jouw boodschappen helemaal gratis.

Ja. Wanneer je voorafgaand aan je vakantie boodschappen hebt besteld, zorgen wij ervoor dat jouw bestelling klaarstaat in het vakantieverblijf. De producten die gekoeld moeten worden, leggen we in de koelkast. Denk hierbij aan zuivel en vleeswaren.

Ja, dat kan zeker. Om te bestellen heb je een Roompot-account en een boeking nodig. Aan het reserveringsnummer zien we in welk vakantieverblijf we jouw boodschappen moeten bezorgen.

Ja, dat kan. Als je voorafgaand aan je vakantie hebt besteld, zetten we jouw bestelling klaar in de supermarkt. Die kun je dan na aankomst zelf ophalen. Zorg dat je de bevestiging van je bestelling bij de hand hebt. Dat mag ook op je telefoon, scheelt weer een printje.

Loop even langs bij de supermarkt, daar helpen we je graag verder.

 

Niet gevonden wat je zocht?

Heb je nog geen antwoord kunnen vinden op je vraag of heb je een gouden tip voor ons? Neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch via 088 - 044 49 99 (vanuit België via 02 669 81 97) of vul ons contactformulier in. We doen ons uiterste best om je binnen 2 dagen antwoord te geven.

 

  • Eenvoudig bestellen
  • Veilig online betalen
  • Gratis bezorging

Contactgegevens

Veilig betalen met

Log in met je Roompot account