Bestel online uw boodschappen en ze staan bij aankomst voor u klaar
  • Geen gesleep vanuit thuis
  • Niet in de rij voor de kassa

Veelgestelde vragen

Kan ik op alle parken van Roompot Vakanties online boodschappen bestellen?
U kunt bij vrijwel alle Nederlandse parken van Roompot Vakanties online uw boodschappen bestellen m.u.v. Bos & Duin, Bospark de Bikkels, Cape Helius, De Boshoeve, Nautisch Centrum Scheveningen, Port Scaldis, Vakantiepark Hunzedal, St. Pierre en Zomerdorp ’t Zwin. Tevens is deze service niet beschikbaar op alle parken van Roompot Vakanties in Duitsland en op alle Roompot Reizen parken.

Kan ik ook winkelen zonder in te loggen?
Ja, u kunt altijd vrijblijvend rondkijken in onze online supermarkt. U dient echter wel eerst een park te selecteren omdat het assortiment per park verschillend is.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Controleer of uw reserveringsnummer exact overeenkomt met het nummer op uw reserveringsbevestiging. Het reserveringsnummer dient altijd te beginnen met 000. Indien dit correct is, controleer dan of uw postcode en huisnummer exact overeenkomen met de gegevens op uw reserveringsbevestiging. Let hierbij ook op gebruik van hoofdletters, spaties en toevoegingen aan het huisnummer. Kunt u nog steeds niet inloggen? Meld dit dan via het contactformulier.

Mijn reserveringsnummer begint niet met 000, hoe kan dit?
In dat geval heeft u niet rechtstreeks bij Roompot Vakanties geboekt maar via een reisbureau of tussenpersoon. U heeft nu een reserveringsnummer van dit reisbureau of tussenpersoon ontvangen. Om in te loggen in de online supermarkt heeft u een reserveringsnummer van Roompot Vakanties nodig. Vul hiervoor het contactformulier in en geef in het opmerkingenveld aan dat u geboekt heeft via een reisbureau of tussenpersoon en dat u graag het Roompot reserveringsnummer wilt ontvangen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt direct een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Wanneer u later nog iets wijzigt in uw bestelling ontvangt u direct per e-mail een nieuwe bevestiging.

Hoe en wanneer moet ik de boodschappen betalen?
In de e-mailbevestiging van uw bestelling is een link naar www.mijnroompot.nl opgenomen. U kunt hier de boodschappen direct online betalen.

Gelden in de online supermarkt dezelfde prijzen als in de supermarkt op het vakantiepark?
Ja, in de online supermarkt gelden precies dezelfde prijzen als in de supermarkt op het vakantiepark.

Moet ik bezorgkosten betalen?
Voor een bestelling boven de € 50,- hoeft u geen bezorgkosten te betalen en bezorgen wij de boodschappen gratis in uw accommodatie. Voor een bestelling onder de € 50,- brengen wij € 5,- bezorgkosten in rekening.

Worden de bestelde producten indien nodig gekoeld?
Ja, wanneer u producten heeft besteld die gekoeld bewaard dienen te worden, zoals zuivel en vleeswaren, dan worden deze in de koelkast van uw accommodatie gelegd.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling online plaatsen / wijzigen / annuleren?
U kunt uw bestelling tot twee dagen voor aankomst online plaatsen / wijzigen / annuleren. Voorbeeld: bij aankomst op maandag kunt u uw bestelling plaatsen / wijzigen / annuleren tot zaterdag 23.59 uur en bij aankomst op vrijdag kunt u uw bestelling plaatsen / wijzigen / annuleren tot woensdag 23.59 uur.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Ga met de bevestiging van uw bestelling naar de supermarkt op het vakantiepark.