Bestel online uw boodschappen en ze staan bij aankomst voor u klaar
  • Geen gesleep vanuit thuis
  • Niet in de rij voor de kassa

Klantenservice

In deze shop kunt u tot twee dagen voor aankomst uw boodschappen bestellen en/of uw bestelling wijzigen. De door bestelde boodschappen staan op de dag van aankomst voor u klaar in uw vakantieverblijf.

Heeft u een vraag? Kijk eens bij onze veelgestelde vragen of vul het contacformulier in. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen via 088-0444999 (gebruikelijke belkosten) of vanuit België 070 – 246011 (€ 0,15 p/m)

Veelgestelde vragen

Kan ik op alle parken van Roompot Vakanties online boodschappen bestellen?
U kunt bij de volgende parken online boodschappen bestellen: Bospark ’t Wolfsven, Bospark Lunsbergen, Bospark De Schaapskooi, Buitenhof Domburg, Camping De Zandput, Camping Dishoek, De Graaf van Egmont, De Katjeskelder, De Soeten Haert, Hof Domburg, Klein Vink, Kustpark Egmond aan Zee, Kustpark Klein Poelland, Kustpark Texel, Marinapark volendam, Noordzee Résidence Cadzand-Bad, Noordzee Résidence De Banjaard, Résidence Wijngaerde, Roompot Beach Resort, St. Pierre, Vakantiepark Aquadelta, Vakantiepark Kijkduin, Weerterbergen, Zeebad en Zeeland Village.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
U dient in te loggen met uw reserveringsnummer, postcode (van uw thuisadres) en huisnummer (van uw thuisadres). Controleer of uw reserveringsnummer exact overeenkomt met het nummer op uw reserveringsbevestiging. Het reserveringsnummer dient altijd te beginnen met 000. Indien dit correct is, controleer dan of uw postcode en huisnummer (van uw thuisadres) exact overeenkomen met de gegevens op uw reserveringsbevestiging. Let hierbij ook op gebruik van hoofdletters, spaties en toevoegingen aan het huisnummer. Kunt u nog steeds niet inloggen? Dan kunt u dit melden via het contacformulier.

Is er een minimaal bestelbedrag?
Ja, bestellen in onze online supermarkt is alleen mogelijk indien uw order minimaal € 25,- bedraagt.

Mijn reserveringsnummer begint niet met 000, hoe kan dit?
In dat geval heeft u niet rechtstreeks bij Roompot Vakanties geboekt maar via een reisbureau of tussenpersoon. U heeft nu een reserveringsnummer van dit reisbureau of tussenpersoon ontvangen. Om in te loggen in de online supermarkt heeft u een reserveringsnummer van Roompot Vakanties nodig. Vul hiervoor het contacformulier in en geef in het opmerkingenveld aan dat u geboekt heeft via een reisbureau of tussenpersoon en dat u graag het Roompot reserveringsnummer wilt ontvangen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt direct een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Wanneer u later nog iets wijzigt in uw bestelling ontvangt u direct per e-mail een nieuwe bevestiging.

Hoe en wanneer moet ik de boodschappen betalen?
In de e-mailbevestiging van uw bestelling is een link naar www.mijnroompot.nl opgenomen. Daar kunt u de boodschappen direct online betalen.

Hoe werkt deze shop?
Door middel van uw reserveringsnummer, postcode en huisnummer (van uw thuisadres) kunt u in de shop inloggen. Bijvoorbeeld:
Reserveringsnummer: 00012044623 (begint altijd met 000)
Postcode: 4493 ZG (van uw thuisadres)
Huisnummer: 1 (van uw thuisadres)

U kunt producten eenvoudig aan uw winkelwagen toevoegen door op het plusje te klikken. Als u klaar bent met winkelen kunt u naar uw winkelwagen gaan. Daar vindt u een overzicht van de door u gekozen producten. Vervolgens kunt u uw producten bestellen. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling. In de bevestiging is een link naar Mijn Roompot opgenomen, waar u de boodschappen online kunt betalen. U kunt tot twee dagen voor aankomst inloggen en uw boodschappen bestellen of de inhoud van uw winkelwagen wijzigen. Nadat u uw bestelling geplaatst of gewijzigd heeft ontvangt u direct een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Er geldt een minimaal bestelbedrag van € 25,- en uw boodschappen worden gratis in uw accommodatie bezorgd.

Gelden in de online supermarkt dezelfde prijzen als in de supermarkt op het vakantiepark?
Ja, in de online supermarkt gelden dezelfde prijzen als in de supermarkt op het vakantiepark.

Moet ik bezorgkosten betalen?
Nee, u hoeft geen bezorgkosten te betalen. Wij bezorgen de boodschappen gratis in uw accommodatie.

Worden de bestelde producten indien nodig gekoeld?
Ja, wanneer u producten heeft besteld die gekoeld bewaard dienen te worden, zoals zuivel en vleeswaren, dan worden deze in de koelkast van uw vakantieverblijf gelegd.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling online plaatsen / wijzigen / annuleren?
U kunt uw bestelling tot twee dagen voor aankomst online plaatsen / wijzigen / annuleren. Voorbeeld: bij aankomst op maandag kunt u uw bestelling plaatsen / wijzigen / annuleren tot zaterdag 23.59 uur en bij aankomst op vrijdag kunt u uw bestelling plaatsen / wijzigen / annuleren tot woensdag 23.59 uur.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Ga met de bevestiging van uw bestelling naar de supermarkt op het vakantiepark.